Valentín na poslednú chvíľu

pondelok 12. februára 2018

Srdiečka, macíky, pusinky, ešte raz veeeeeeľa srdiečok a hlavne najviac červenej a gýčovej ružovej! 
Nieeeee, takto chvalabohu nemusíte prežiť 14. február. Priznám sa, že ako ja tak aj väčšina z vás, mám v tento deň očakávania konvergujúce nule . Ak ťa niekto má rád, tak ti to dokazuje skutkami, pozor nie slovami, ani darmi. Ale tiež je pravda, že ak niekomu zato stojíš, tak nemá problém pozvať ťa na večeru, darovať kvety, prekvapiť ťa akokoľvek, investuje svoj čas, snahu aj loooove :-) Valentín je za dverami a na poslednú chvíľu sa veci tiež dajú poriešiť, neverila by som, ale veru dajú. Môj obľúbený eshop notino.sk má dokonca špeciálnu sekciu valentínska akcia, kde nájde každý tipy na dary od výmyslu sveta. 

 Inštinktívne som rozklikla kategóriu tipy na darčeky pre ňu, čo je dosť všeobecná kategória a preto aj výber bude najpestrejší a menej špecifický. Pod touto záložkou sa ukrývajú tie najrozkošnejšie valentínske darčeky- zmyselné parfumy, krásne kozmetické sady, vonné sviečky zvučných značiek, voňavé mydielka, kvalitné líčidlá i vydarené makeup pomôcky, všetky zoštylizované presne k sviatku zamilovaných, dokonale lahodiacich ženskému vkusu. 

Výber je na vás, je viac ako široký a pestrý, ale predsa uvediem aspoň zopár príkladov, z môjho pohľadu na veľmi milý a zaláskovaný darček pre nežnú polovičku. 


Ak niečo Pupa  ovláda desaťročia dokonale, tak sú to dizajny produktov. Skvele zvládnu úlohu darčeka na akúkoľvek príležitosť, Valentín nevynímajúc. Ich paletky sú vždy geniálne vymyslené, vždy majú hravú podobu zvieracieho totemu a v ich vnútri sa možno skrýva viac ako by ste čakali, prekvapenie do slova a do písmena! 




Kozmetická sada od Collistar by mohla zaujať staršie dámy, navyše okrem gélu s kyselinou hyalurónovou a očného gélu sada obsahuje aj kabelku Piquardo, čo z nej robí geniálny darček ženu, ktorá má rada luxus.


LUMINUM CANDLE Premium Aromatic Cherry
Ak ale nechcete utrácať alebo tento sviatok takticky vôbec neoslavujete, čomu sa nedivím, romantiku si viete navodiť každý iný deň a čo sa rozhorí silnejším plameňom ako lahodná vonná sviečka? Nič nenavodí tak príjemnú atmosféru ako plameň sviečky. Avšak sviečky Luminim Candle sú špecifické v tom, že absolútne z nich nesteká vosk, stačí ich iba položiť na nehorľavú podložku a je to. Podobnú sviečku som raz kúpila mužovi, neviem či vôbec pochopil, prečo som mu ju darovala, ale hlavné je, že ja viem :-)


Zverejnenie komentára