ORIFLAME 12/2017

piatok 25. augusta 2017

Ahojte, 
ani neviem ako to zasa zbehlo a opäť raz píšem o najnovších prírastkoch Oriflame za kampaň 12/2017. Strašne chaoticky mi beží čas, mám pocit, že chodím iba do práce z práce a to som ešte neaploadla fotky z poslednej dovolenky a už sa zasa balím preč. Môj život je  jedna veľká spaghetti telenovela a aj keď sa občas posťažujem, nemenila by som, lebo jedno čo neznášam je stereotyp, hlavne ten v práci, bohužiaľ...ale okrem toho mám už niekoľko rokov námet na knihu :-)

Ale späť ku kozmetike, priamo in medias res, ukážem vám, čo konkrétne som si v aktuálnej kampani TU vybrala. Tri výrobky mi neprišli, z dôvodu, že neboli už na sklade, takže logicky budúca recenzia bude o niečo obsiahlejšia a tá dnešná vám bude musieť stačiť aj v skromnejšom repertoári. 


WELLNESS VÝŽIVOVÉ DOPLNKY
Možno si niekto povie blbosť, skúšať výživové doplnky od kozmetickej firmy a hoci mám doma doplnkov plnú skrinku, aj tak som si povedala, že to bude o niečo pestrejšie, ak vyskúšam aj niečo iné ako kozmetiku. Vybrala som si tyčinky Natural Balance Bar v ovocnej príchuti, majú aj čokoládové, ale tieto sa mi páčili viac. Chutia o hodne lepšie ako slávny wellness nápoj a dalo by sa povedať, že mi cekom sedia. Ovocná príchuť je samozrejme kyslastá, cítiť v nich asi ako v každej proteínovej tyčinke niečo nedefinovateľné, ale vôbec to nie je strašné. Píšu, že sú 100% prírodné, bohaté na vlákninu, bielkoviny a majú nízky glykmický index. Jem ich zväčša po cvičení alebo namiesto olovrantu v práci, v jednom balení ich nie je veľa a sú celkom drahé, ale môžem ich doporučiť aj vám, pretože obsahujú možno viac proteínu ako váš zdravý obed. Určite však neslúžia ako náhrada klasickej stravy. 

kód v katalógu: 25386
cena: 14,9 € 


kód v katalógu: 28507
cena: 15,99 €

Vyživujúci komplex na vlasy a nechty je taktiež z dieľne Wellness by Oriflame. Nie som ten typ, čo dokáže tieto veci užívať pravidelne, nedajbože niekoľko mesiacov, som zvyknutá to striedať a obmieňať, nech je to o čosi pestrejšie a nie o tom istom. No tak sa mi začali štiepiť nechty po gél laku, že to nejak aspoň mesiac vydržím a veru ani nie po dvoch týždňoch sa dali dokopy, sú tvrdé samé o sebe aj bez laku a už majú úctyhodnú dĺžku, čiže zásluhu pripisujem aj týmto tabletám. Páči sa mi, že obsahujú okrem iného aj železo, ktoré ja mávam často na hranici, takže to nie je na škodu. 

Toaletná voda Happydisiac je asi pre stále usmievavé a euforicky povznesené duše, pre mňa. Ide o kvetinovú ovocnú vôňu, v ktorej dosť dominujú lesné jahody a korenisté akordy egyptského jazmínu. Príjemná, ale sladká toaletná voda na leto, odporučila by som ju skôr mladším ženám, resp. dievčatám. Sama sa neviem rozhodnúť, či ju dám do giveaay alebo nie, hoci sa mi páči, ale mám toho príšerne veľa, takže radšej asi niekoho obdarujem :)
kód  katalógu: 31630
cena: 27,9 €

Asi naj radosť mi urobila táto taška Camel Classica. Je na štýl shopperu a nosím ju do práce v poslednej dobe stále. Univerzálna pekná kabelka v super farbe, s vnútorými vreckami a jemnými zlatými detailmi zvonka. Zmestí sa do nej neskutočne veľa vecí, všetko čo žena potrebuje ale nepreťažovala by som zbytočne rúčky, pretože tie sú tenšie a rýchlejšie sa môžu opotrebovať. Páči sa mi detail kvetinky vpredu aj zips je štýlovo premyslený. Určite odporúčam!

kód v katalógu: 29332
cena: 24,99 € 

kód v katalógu: 31140
cena: 3,99 €

Šampón som si schválne vybrala čistiaci, ktorý umýva vlasy do hĺbky, odstraňuje nadbytočný maz a nečistoty v dôsledku znečisteného prostredia. aby som mala pokožky hlavy dokonale čistú ale mne bohužiaľ nesadol. Asi je pre mňa príliš agresívny, trošku ma svrbela po ňom hlava a pichala pokožka a tomu sa ja snažím vehementne vyhnúť. To ale neznamená, že je to zlý šampón, určite pre vás bude  lepšou voľbou ako pre mňa s lepším účinkom.
kód v kampani: 33222
cena: 5,99 €

Maskara The ONE No Compromise je novinka v tejto kampani, ide o extra vodeodolnú špirálu, ktorá sa dá jednoducho odstrániť pomocou teplej vody. Inovatívna technológia Lash Wrap obalí každú mihalnicu, pričom jej dodá mimoriadny objem aj dĺžku. Kefka sa mi dosť pozdáva, aj keď riasy nie sú extrémne čierne, ale sú zahustené a predĺžené. Myslím, že je to fasa vec na dovolenku, ak idete na pláž a neberiete so sebou aj odličovač, postačí teplá voda, inak som ale zvyknutá normálne sa každý večer odlíciť.
Úplnou topkou sú tieto matné zamatové The One Lip Sensation Matte Mousse, mám ich rovno v dvoch odtieňoch, podľa mňa krajší z nich je ten ružový to je absolútna bomba, mala som ho už na sebe a každý mi ho chválil. Nie sú síce dlhotrvácne, ale príjemne sa nosia, a sú ľahučké na perách. Môžem ich len dopoučiť, ale pozor sú také hutnejšie, ako keby penové, čiže určite základ je mať ošetrené pery v top stave.
kód v katalógu: 31944 Toffee Cream
                       31949 Pink Velour
cena: 6,99 €


Zaujalo vás niečo ? :-)


4 komentáre

  1. Dovolenku si užij, já akorát včera přiletěla :-) a dnes si říkám že bych zase někam vyrazila :-D Mě zaujala kabelka, poslední dobou se mi hrozně líbí barva Camel na kabelkách i na botách.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie rúže sú naozaj super :) a kabelku mám už dlhšie a ramienka sa mi ešte vôbec nepoškodili, a to v nej nosím naozaj veľa vecí :D takže sa nemusíš obávať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie Wellness tyčinky mám veľmi rada, sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kabelku mám tiež a som s ňou veľmi spokojná. :)
    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť