MAY/JUNE NEWS

streda 5. júla 2017

Je začiatok júla a ja píšem článok za máj a jún. Ale pekne po poriadku :-) Včera som sa vrátila z dovolenky a nakopili sa mi posty, ktoré plánujem publikovať, takže začnem od toho prvého, ktorý mi tu postáva už dva týždne. Ako možno viete, a možno aj nie, v máji som mala narodeniny, už katastrofálnych 28 :-D  Neprežívam to, stále mi tipujú tak 24, naposledy doktor 16 (preboha) a predsa len som mala iné starosti a ak by som aj nič nedostala, vôbec by som sa neurazila. Nejako mi to bolo ľahostajné, niežeby ma ale darčeky nepotešili, to iste nie! Ale zarábam a čo chcem, čo si vyhliadnem a snívam o tom, tak si aj kúpim. Nie ihneď ale časom vždy, tak to už mám zaužívané. Ukážem vám, aké prekvapká si ma v máji našli. 

Kamarátky a kolegyne ma prekvapili darčekovými poukážkami, či už do fitka alebo do martinusu :-) Okrem toho som dostala aj veľa maličkostí ako peňaženka, diár, pyžamko, bižutéria a sladkosti :-) Nohavice, rifle, a kopec handier som si kúpila sama, to musím skúšať :-D
Najkrásnejšia handmade kytica, pozor z mydielok je darček od Danky. Ešte som nevidela nič krajšie a originálnejšie, celá rodina sme sa zhodli, že je to suverénne najprepracovanejší a najoriginálnejší dar. 

Na moje narodeninky nezabudli ani dievčatá z dmky, venovali mi darčekovú krabičku, v ktorej sa okrem limitky ukrývali aj sladkosti a retro hrnček s milým nápisom. Ďakujem krásne za milú pozornosť, bolo to milé a nečakané prekvapko!

Pribudlli aj novinky od Dermacolu v podobe Noblesse fusion makeupu, ktorý je teraz obrovský hit. Odtieň mi však prišiel pre mňa too much oranžový, v tom čase som bola ultra bledá, a teraz keď som opálenejšia by mi možno aj sedel, ale už som ho darovala tete. Dermacol vyrába veľmi kvalitné makeupy, som s nimi takmer stále maximálne spokojná, možno nedržia celý deň ale robia veľmi krásny efekt na pleti a cenovo sú dostupné. Okrem kozmetiky som dostala aj top z Espritu a sukničku s aktuálnym lace up vzorom, nosím ju veľmi rada a skvele formuje postavu. 
Fixačný sypký púder vyhral niekoľko ocenení a je bestsellerom úplne právom, je fantastický, nemám mu čo vytknúť :-) Makeup fixuje a zmatní na viac ako 8 hodín!
Prišla mi aj celá nová rada od Gliss Kur novinka s omegaplexom, čo je na štýl olaplexu a mohli ste ju vidieť aj v telke v reklame :-) Okrem šampónu môžem používať túto radu celú, obsahuje totiž aj silikóny, a tie ja uznávam iba do dĺžok a nikdy nie na pokožku hlavy. Najviac som si obľúbila nezmývateľný olejček v spreji, na leto je ako stvorený, keď sú vlásky zaťažované drdolom, chlórom, slnkom či soľou, dostávajú zabrať, sú suché a lámavé. Podľa mňa presne na lámavé vlasy bez lesku je táto rada, aby sa spevnili zvnútra a nenarušili svoju štruktúru. Okrem toho sú v predaji aj farby na vlasy s Omegaplexom, tie som darovala mamine, ja sa už viac ako pol roka nefarbím. 

Vrátime sa späť k oblečeniu, zaobstarala som si aspoň jednu blúzku s odhalenými ramenami, rukávy sa navyše romanticky viažu a tiež kabelku v mojej obľúbenej ružovej. Kabelka na štýl Chloe je zo stránky SheIn a nebola najlacnejšia, na to, že sa jedná o ázijský eshop, ale príjemne sa nosí aj keď nie je práve najväčšia. Páči sa mi kombinácia pastelovej ružovej a zlatej, táto kabelka na mňa pôsobí ako šperk a nie ako obyčajná taška. Avon mi zaslal novinku z dielne Marka rúž v odtieni Mad for Mauve, túto farbu som si aj sama vybrala a rúž nie je dlhotrvácny ale hydratačný a vonia pekne za ovocím. Luxe makeup v odtieni Nude bude vhodnejší asi až na jeseň, celkovo tento tekutý makeup hodnotím ako to najkvalitnejšie, čo Avon ponúka. 


Šaty sú z Orsay z výpredaja, na obrázku sú také mdlé, naživo sú krajšie, takýto romantický štýl mám rada, dá sa kombinovať aj s koženkovou alebo riflovu bundou, ak nechcem vyslovene vyzerať romanticky. 
Letné novinky od Pupa budú v samostatnom článku :-)

Niečo málo z mojich letných dní, čo ste mohli vidieť aj na instagrame....
Aperol v meste musí byť aspoň raz za týždeň....
Kúpila som si nové hodinky, zasa! Mali akciu -40% :-P Majú kožený remienok a sú čiste minimalistické, rada ich nosím.
Bola som aj na prešovskom Dobrom festivale, ale len posledné dve hodiny, šla som iba kvôli LP a Mitchovi  (on vie spievať???) :-D


Despacito na záver musí byť! Sexi Fonsi a jeho pohyby :-D

Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil! Teším sa na vaše komentáre :-)

14 komentárov

  1. Samé krásne veci. Vemi sa mi páči, aku pozornost ti poslali z DMky. Makuep Noblesse mám tiež v dvoch odtienoch, bledší mi sedel hned a ten tmavši, až ked som sa teraz opálila. Takže keby si si ho nechala, tak verim, že by aj tebe sadol. Taktiež bluzka aj kabelka su krasne.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to a trocha ľutujem, že som si ho nenechala, ale mám ešte iné zásoby, tak neva :-) ďakujem krásne, máme asi podobný vkus :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem Simonka, taký môj štýl, na rande sa budú hodiť :)

      Odstrániť
  3. Nádherné věci. Ta handmade kytice se mi moc líbí, i šatičky. Taky mám ráda podobné vzory. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, inak tá kytica to je naživo niečo neuveriteľné keby si videla tie detaily, jedna holka má na fb stránku to vyrába :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. som si nemyslela, že zožnú úspech, čakala som, že poviete nudaaaa :)

      Odstrániť
  5. Šaty jsou velmi pěkné. Na Dermacol makeup jsem moc chvály neslyšela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už sa mi je ťažko k tomu vyjadriť poputoval preč :(

      Odstrániť
  6. skvelé veci! :) páči sa mi blúzka, kabelka aj okuliare :) a naozaj milé prekvapenie od DM-ky :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, my máme podobný vkus už som si to všimla dávnejšie :) inak už mi od nich ďalšie prekvapko prišlo :)

      Odstrániť
  7. Z veku si nič nerob, ja mam 24 a nechcu mi predať alkohol bez ukázania občianského, vraj vyzerám na 16. :D Inak krásne novinky. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uuh tak to už hej :D to s občianskym poznám, tu v jednom bare stále odo mňa pýtajú už nevládzem...aspoň že budeme večne mladé :-D

      Odstrániť