PUPA PINK MUSE

pondelok 17. apríla 2017

Ahojte,
jar v kozmetike pre mňa vystihuje nová kolekcia od Pupa Milano nesúca názov Pink Muse. Celej kolekcii dominuje púdrová, nežná ružová a zlatá, ktorý dotvára elegantný dizajn pôsobiaci veľmi žensky a neutrálne. Obaly sú opäť pastvou pre ženské oči a mne osobne imponuje táto kolekcia asi najviac, je vhodná na bežné nosenie a docielite s ňou nežný, jemný a hlavne prirodzene rozžiarujúco pôsobiaci look.

Balíček kozmetických prekvapení tentokrát obsahoval očné tiene, paletku, balzam a lesk na pery, laky na nechty, ceruzky na oči, lícenku a niečo delikátne i z telovej kozmetiky.


Paletka očných tieňov Vamp!, ako ju už poznáme z iných kolekcií, je tradične nakombinovaná zo 4 očných tieňov, od najsvetlejšieho bieleho po najtmavší. Ide o lesklé tiene s obsahom trblietok a sú ladené predovšetkým do teplejších farieb. Pomocou prvých dvoch sa dá vytvoriť veľmi jemné nenápadné líčenie, pridaním posledného naberie na dramatickosti a bude iste vhodné i na večer. Balenie je klasicky veľmi pevné a na pohľad jednoznačne skvostné, vo vnútri je samozrejmosťou zrkadielko spolu s aplikátorom. 


Nechýbajú ani nové odtiene mono tieňov Vamp!Metallic Eyeshadow. Oba odtiene, 010 i 008, sa mi veľmi páčia, navyše spolu veľmi pekne ladia. Dajú sa nanášať nasucho alebo namokro pre ešte výraznejší metalický vzhľad.

Ceruzky na oči od Pupy nezvyknú sklamať a i tu predčili moje očakávania. Sú veľmi maslovité a tým pádom sa s nimi veľmi pohodlne pracuje, navyše tá pigmentácia je úžasná. Ako svetlému typu sa mi skvelo hodia oba prišlé odtiene, tmavohnedý i béžový.

Produktom, ktorý ma až tak nenadchol je lesk na pery. Nie je vyslovene zlý, aby ste ma chápali, ale kým navonok vyzerá pekne broskyňovo a šťavnato, na perách je pomerne hustý a zráža sa. S troška snahy sa ale dá pekne rovnomerne naniesť. Výsledkom je pekná jarná farbička a však nenosí sa veľmi príjemne kvôli svojej konzistencii. Možno je to tým, že lesky som si odvykla nosiť, sem tam nejaký použijem, ale oveľa radšej teraz používam balzamy alebo tekuté rúže.

Naopak balzam na pery je moja topka. Nosím ho pri sebe všade. Je jedinečný svojim tvarom, prekrásnym obalom aj účinkom, pretože pigmenty v ňom obsiahnuté reagujú s pH vašich pier a vykúzlia naozaj jedinečný odtieň ružovej. U mňa je to jemná studená akoby žuvačkovo ružová farba, tento balzam žeriem!


Určite vašu pozornosť upútal krémový rozjasňovač. Ide o veľmi atypický produkt síce v dizajnovo krásnom prevedení, ale nie o typický rozjasňovač aký ho poznáme na lícne kosti. V balení vyznieva troška tmavšie a výrazne, ako po nanesení na tvár, kde je takmer neviditeľný. Naozaj je veľmi decentný a nie je ho vidieť, skúr dodá líčkam šťavu ako ich rozjasní, už je to na vás čo uprednostňujete.

Laky na nechty majú veľmi príjemné a nositeľné odtiene. Perleťovo-ružový 175 obsahuje mikro trblietky a tým sa odlišuje od obyčajných nude lakov na nechty. Pozor, dve vrstvy nestačia, aby ste dosiahli akú takú kryciu schopnosť sú potrebné 3 vrstvy. Top Coat so zlatými a medenými časticami k nemu skvelo ladí, ale keďže sa tieto flitrové laky veľmi komplikovane odstraňujú z nechtov, skrášlim si ním iba jeden nechet, zvyčajne prstenník.

Aby sme neostali iba u dekoratívky, na testovačku mi zaslali aj novinky z telovej kozmetiky-Pupa Latte Doccia Shower Milk a k tomu a telový krém, ktorý som nevedela asi pol hodinu otvoriť, pretože sa dosť komplikovane šroubuje :-) Oba produkty sú na mliečnej báze, hydratačné a poskytujú telu tú najluxusnejšiu starostlivosť, aká je v obchodoch k dostaniu, veď sa stačí pozrieť na to vizuálne prevedenie, sánka dole. Pupa to s obalmi vie a i  vôňa týchto produktov je rovnako lahodná, ako je balenie pútavé a originálne. Ak hľadáte krásny darček pre kamarátku, nemusíte ostávať iba pri dekoratívnej kozmetike,


Čo hovoríte na nálož kozmetických noviniek Pupa? Upútalo vás niečo z kolekcie Pink Muse?







5 komentárov

  1. mňa uhúril asi každý jeden produkt. Na oko vyzerajú produkty naozaj super ♥ mňa veľmi zaujali tie laky na nechty a určite ceruzky na oči. Doma mám od Pupy čiernu a hnedú a musím potvrdiť, že sa s nimi pracuje skvelo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná kolekce, líbí se mi balzám na rty a rozjasňovač :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obaly jsou teda opravdu pastva pro oči. S Pupa kosmetikou nemám zkušenosti ale někdy do budoucna třeba vyzkouším. Lákají mě řasenky ale i stíny. Zajímalo by mě jak jsou na tom s pigmentací a celkově s výdrží.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. všetko by som brala :) ale asi najviac ma zaujal ten krémový rozjasňovač a posledné telové mlieko a sprchové mlieko :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je tiež moja obľúbená kolekcia od Pupa :) Hlavne ceruzky na oči a balzam, tie používam stále!

    OdpovedaťOdstrániť