Výherca Mimsi Boxu

utorok 6. septembra 2016

Ahojte, 
ako som vám sľúbila, dostala som sa k žrebovaniu a dnešným dňom je súťaž o Mimsi Box ukončená.
Mali ste takmer mesiac a pol možnosť sa zapojiť a veľmi ma potešila vaša účasť, celkovo ste tu zanechali až 99 komentárov, čo je skvelé číslo a svedčí to o tom, že sa vám krabička krásy páčila.

Výherca však môže byť iba a jeden a ja som sa rozhodla nechať to na náhodu a žrebovať prostredníctvom random.org. Víťazný komentár patrí slečne Lusyliane a má poradové číslo 58.





Srdečne gratulujem a poprosím ťa, aby si ma kontaktovala mailom, príp. cez kontaktný formulár, aby som ti mohla zaslať tvoju výhru.

Žienky, neplačte, že ste nevyhrali lebo už od budúceho týždňa spúšťame novú a ešte exkluzívnejšiu, tentokrát sponzorovanú GIVEAWAY, z ktorej budete hotové!

Prajem krásny zvyšok dňa!



2 komentáre