AUGUST&SEPEMBER FAVES

pondelok 26. septembra 2016

Ahojte kočky!
Minulý mesiac som vynechala sériu článkov s obľúbencami, a tak to dnes spojím do jedného spoločne za mesiace august aj september. Postupne vám predstavím výrobky, ktoré som za posledné mesiace používala najradšej, prípadne ktoré som si len nedávno kúpila, ale natoľko ma oslovili, že skončili na výslní slávy v tomto príspevku a určite stoja za zmienku :-)


Ak by som sa spätne vrátila k slnečným dňom, tak na opaľovanie som zvykla používať ochranné mlieko od Ziaje s SPF 20. Ide o novinku, ktorá vyšla túto sezónu a mlieko mi plne vyhovovalo, pokožku chránilo pre nežiadúcim UV žiarením a celkovo na mňa pôsobilo príjemne. Používala som ho ako v našich zemepisných šírkach, tak i pri mori kde je slnko o čosi ostrejšie a bola som spokojná. Ani raz som sa nespálila, čo je u mňa úspech. S letnými vibráciami sa mi automaticky spájajú svieže novinky od Baley, a to konkrétne Balea balzam na nohy s mätovým olejom a extraktom z červeného pomaranča a Balea balzam na pery Lovely Mint. Oba produkty ma uchvátili svojou fresh vôňu a môžem ich vrelo doporučiť každej z vás. Krém na chodidlá používam často pred spaním a skvele ich hydratuje, na obyčajný krémik z drogérky je to slušný výkon. Čo sa týka balzamu na pery, po Balee som nesiahla už dlhšie, balzamy od nich mi nevyhovovali a prišlo mi, že nerobia vôbec nič a nehydratujú. Tento som si obľúbila a mám z neho ďaleko lepší pocit a nemám po ňom suché pery ani po niekoľkých hodinách. Možno zmenili zloženie k lepšiemu, kto vie. Masku od Baley s krémovo-gélovým zložením používam po namáhavom a stresujúcom dni. Má jemný chladivý účinok a vďaka zázvoru a bisabolu v zložení pomáha pleť uvoľniť a zrelaxovať. Stačí ju použiť raz za čas, či už doma alebo vďaka praktickému baleniu 3v1 i kdekoľvek na dovolenke. 
Naposledy som v drogérke neodolala limitke od Essence a asi po sto rokoch si od nich kúpila nejaký produkt. Cítila som sa síce znova ako v škole, keď som na tejto značke fičala, ale takú krásnu lícenku som tam jednoducho nemohla nechať. Kto má rád kozmetiku, ten ma určite chápe :-) Myslím, že o kúpe rozhodol ten sympatický tukan na obale, ale ani obsah ma nesklamal. Určite sa po nej poobzerajte, ak ešte niekde na predajni je.
 Maskaru od Dermacolu UltraTech som obdržala na testovanie nedávno, a odvtedy nepoužívam nič iné. Pekne riasy rozčesáva a pritom ich predĺži. Kefka nie je príliš mokrá a tým pádom nehrudkuje ani sa nezráža na riasach. Ide skôr o predĺženie ako o zahustenie rias, ale v poslednom čase mi presne ten typ riasenky vyhovuje. Počas dňa mi tak neopadáva farba, ani sa mi neobtiera o viečko.
Krémy na ruky z The Body Shop pre mňa nemajú konkurenciu a kúpila som si ďalší s vôňou kokosu a je rovnako úžasný ako všetky krémy na ruky od tejto značky. Lesk od Pupy som už na blogu recenzovala, no mojím obľúbencom sa stal až teraz. Je ohromne príjemný a i keď je iba jednoduchý a transparentný, na perách pekne drží a dodáva im objem. Ak nemáte pri sebe pomádku, pôsobí i ako balzam. Produkt na vlasy, z ktorého mám už druhé balenie je novinka sprej od Taft Thickening Spray. Používam po každom umytí a výsledok je viditeľný, nemám vlasy tak klzké a ľahšie držia tvar, určite super vecička na jemné vlasy. 

Čerešničkou na torte je žhavá vôňa inšpirovaná stredomorím od Roberta Cavalli Paradiso Azuro. Je to kvetinovo-aromatická vôňa, ktorá na začiatku uchváti svojou sviežosťou v podobe citrusov a bergamotu a postupne prechádza až do srdca kvetinových tónov. Dávku slobody, voľnosti a azúrového raja tejto vône  uzatvára kašmírové drevo. O tejto výraznej vôni budete mať možnosť si ešte prečítať samostatný článok. 

Verím, že vás tento typ článku potešil  a zanecháte mi komentár:-)





6 komentárov

  1. po tej lícenke od Essence strašne túžím, najbližšie keď pojdem do drogérie si ju musím kúpiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super oblíbenci, značka The Body Shop mě láká už delší dobu a krém na ruce vypadá opravdu lákavě :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta tvářenka od Essence vypadá krásně a asi máš pravdu, že mě nejvíce zaujala díky obrázku na obalu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá lícenka vyzerá skvele. Doma mám jednu od essence a rada ju používam. Na to, že stála len pár drobných, je celkom dobrá. :) A aj o tú balea masku sa súťaží na mojom blogu v giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť