Testovanie s Himalaya Herbals

nedeľa 16. júna 2013

Príjemné poobedie,

už 2 týždne poctivo testujem 3 výrobky, podľa vlastného výberu, od značky Himalaya Herbals. Táto značka, pôvodom z Indie, obsahuje účinné rastlinné látky a existuje už od roku 1930. Na Slovensku pôsobí dosť dlho, no napriek tomu nie každý túto kozmetiku vyskúšal.

Čo som teda testovala ?
Túto penu som používala asi najpoctivejšie, minimálne raz denne. Ide o antibakteriálnu penu na tvár, ktorá odstraňuje z pleti nečistoty a zabraňuje tvorbe akné. Aj keď na prvý pohľad ako pena nevyzerá, po vypumpovaní sa pod tlakom pekne napení. 
   
Účinky
  • zabraňuje tvorbe akné
  • viditeľne sťahuje póry
  • odstraňuje prebytočný kožný maz a nečistoty
  • nevysušuje a osviežuje pleť

Zloženie
  • výťažky z nimby a kurkumy, silice z podzemkov trávy vetiverie

Hodnotenie
Aj keď je pena určená promptne na normálnu až mastnú pleť, vyskúšala som ju na moju zmiešanú.V t-zóne sa dosť mastí  a akné sa mi robí dodnes, aj keď nie zas nejako tragicky.... Penu som nanášala na navlhčenú tvár, jemne vmasírovala krúživými pohybmi, nechala minútku pôsobiť a dôkladne zmyla. Hneď po použití som si všimla stiahnuté póry a hladšiu pleť na dotyk. Kožný maz sa mi zredukoval na niekoľko hodín, čo ma potešilo. Ako prevencia proti akné určite pôsobí, pretože to denne kontrolujem pred zrkadlom :) Penu by som odporúčala skôr na mastnejšiu tvár, predsa len ak máte pleť suchšiu a citlivú, trošku by vám to vysušilo. Ja si ju dávam len na tie mastnejšie miesta a takto skvele spolu fungujeme. Spotreba je úžasná, vôbec mi z nej neubúda. Ako celok je to pre mňa za málo peňazí veľa muziky, odporúčam! 
Kúpite  TU
objem: 150 ml
Rating: 10/10

Pre efektívnejší účinok som si zvolila pleťovú masku z tej istej rady. Je vhodná na problematickú pleť, takže som ju testovala spolu so sestrou, ktorej typ pleti na to sedí lepšie.
 
Účinky
  • reguluje zvýšenú sekréciu kožného mazu
  • hĺbkovo čistí upchané póry
  • zabraňuje vzniku akné
  • pôsobí antisepticky
Zloženie
  • nimbovník, kurkuma, valchárska hlinka
Hodnotenie
Maska je naozaj vhodná na problematickú mastnú pleť, preto som ju dala otestovať i sestre, ktorá ma pleť horšiu ako ja. Prvé čo nás zaskočilo, je jej farba i konzistencia. Maska rýchlo schne, preto netreba otáľať a rozotrieť ju čo najlepšie. Keď sme si ju naniesli na celú tvár a krk, vyzerali sme ako keby sme skočili hlavičku do blata :) Ale ako ja tvrdím, čo takto vyzerá, musí byť účinné a pre krásu sa trpí. Myslím, že ju dám sestre, bola veľmi spokojná a s akné má problémy dodnes, tak ju začne používať. Aplikácia raz do týždňa bohate stačí si myslím. Na túto masku som inak počula samé chvály a pripúšťam, že rozhodne stojí za vyskúšanie. Preto ju odporúčam hlavne ľudom, ktorí majú doslova a do písmena problematickú pleť.
Kúpite TU
objem: 75 ml
Rating: 8/10


Účinky
  • redukuje tmavé kruhy pod očami, jemné vrásky a pigmentové škvrny
  • detoxikuje a hydratuje

Hodnotenie
S očným krémom vstávam i zaspávam. Je to proste môj miláčik. Napriek môjmu veku mám už drobné vrásky pod očami a o kruhoch ani nehovoriac. Navyše mám pleť pod očami tak priesvitnú, že mi vidno až žilky. Preto som potrebovala súrne nejaký očný krém. Tento krémik je takej telovej farby, preto na mňa pôsobí ako "tónovací" krém pod oči. Vačky aj kruhy mi naozaj eliminoval za 2 týždne! Som rada, lebo som už vyzerala ako vampír. Na vrásky mi nezabral, ale to asi žiaden krém nie je tak zázračný, preto to ani nečakajte. Ak máte tmavé kruhy pod očami, či už z nedostatku spánku, stresu, alebo životosprávy, vyskúšajte ho. Oči ma po ňom vôbec neštípali, navyše chráni citlivú pleť pod očami pred UV žiarením!
Kúpite TU
objem: 15 ml
Rating: 9/10

Výrobky sú dostupné, nielen cenovo, ale i čo sa týka ponuky.
Kúpite v každej dobrej lekárni :)
Za milú spoluprácu, poskytnutie výrobkov na testovanie Himalaya Herbals veľmi pekne ďakujem! Ak by vás zaujímali ich novinky, sledujte ich na FB!

4 komentáre

  1. tieto výrobky som ešte neskúšala ale ta čistiaca pena by sa mi zišla :))

    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oční krém a pěna mě dost lákají :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od této značky mám i krém, peeling a antiseptickou mast. 100% spokojenost! :) ještě asi dokoupím pěnu.. A taky udělám na blog recenzi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám tú penu a som veľmi spokojná.. Chcem si dokúpiť aj ďalšie produkty tejto značky, avšak najprv musím minúť naškrečkované zásoby :D :)

    Zuzana Stanko
    www.sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť