Essence My Skin

utorok 23. apríla 2013

Ahojte, 
dnes mám pre Vás len takú bleskovú  recenziu o troch výrobkoch z rady Essence My Skin.
Ako som spomínala, nebudú to žiadne veľké chvály :(
Prvé čo ma hneď zaujalo je krásny sympatický obal a farbené prevedenie týchto výrobkov a zloženie granátové jablko a bambus. Prečo nie, povedala som si, veď Essence kozmetika je predsa skvelá. No asi i naďalej zostanem len pri dekoratívke. Aj keď cenovo je to myslím si úplne v pohode, neľutujem tie eurá, aspoň som vyskúšala a viem, že mi to nerobí dobre.

1.My Skin umývací krém 4v1
Nič, čo je dokonca až 4v1 nemôže robiť zázraky, česť výnimkám. Táto maska, umývací gél, peeling v jednom (ak správne počítam je to 3v1 :D) môže slúžiť buď na umývanie a čistenie pleti alebo keď ju necháte pôsobiť zhruba 3 minútky tak ako maska. Skúšala som oboje, štípala a doslova mi sťahovala tvár zakaždým. A nielen mne, i mužský zástupca ju skúšal a tiež cítil nepríjemné pnutie a štípanie. A ak si ju nedajbože nanesiete v okolí úst alebo očí tak je to konečná! Konzistencia je pre mňa ale novinkou, nič podobné som v živote nevidela, treba to skrátka vidieť :) Lososovo ružová hmota ani riedka ani hustá, zaujímavé. 
POUŽITE: 1x denne na čistenie alebo ako maska 2-3x týždenne.

objem: 150ml
cena: okolo 2,70 cca do 3 eur
4/10 za pekný obal a podivuhodnú konzistenciu
Pre citlivky rozhodne nie! A pravdepodobne ani pre normálnu pleť...Už si ho určite nekúpim. Je to samá chémia robená na cenu.

2. My Skin krém pre normálnu až suchú pleť 
Absolútne to neplatí, je v ňom samý silikón, je riedky ako voda, vysušuje a navyše chemicky vonia a napína pleť. Avšak rýchlo sa v strebe, behom jednej sekundy! a vy sa môžte veselo nalíčiť.To je asi jediná akože výhoda! Nečakajte však ani nulovú hydratáciu. Skôr mínusovú :(

objem: 50ml
cena: 2,50 cca
2/10 za ten pekný obal....a farbu 

3. My Skin tónovací krém 
Tento jediný u mňa zabodoval, je ľahučký, nelesknem sa po ňom a najnovšie mi úplne nahradil make up.Síce veľmi nekryje, ale zjednotí pleť. Teda ak nemáte na tvári sopku a podobne. Stačí prepúdrovať a ide sa. Farby na obrázku sa nezľaknite, akonáhle sa rozotrie, vôbec nie je tmavý.

objem: 50ml
cena: do 3 eur
8/10
Nekupujte zbytočne BB krémy typu Garnier, ten je prepadák, radšek siahnite po tomto. Nekryje veľmi ale o tom je tónovací krém, že tónuje :)
Takže metóda pokus-omyl má bilanciu 2:1. Budem sa snažiť ju  nabudúce vylepšiť.

MimsLady


2 komentáre

  1. Ten tónovací krém vyzerá naozaj dobre ;) Myslím, že na leto si ho zaobstarám..

    OdpovedaťOdstrániť