Šikovná paletka na pery

sobota 3. mája 2014

Čaute kočky!
Ozývam sa po dlhšej dobe a určite nie som jediná, ktorá teraz ozaj nestíha ani žiť. Minulý týždeň sa mi podarilo konečne odovzdať a zviazať diplomovku a som rada, že som rada. Asi dva dni som si spravila voľno a teraz pokračujem v učení na štátnice.....sú to muky a vôbec si neviem ani predstaviť, ako to všetko natlačím do hlavy  (už fakt meliem z posledného, ešteže sme si spravili skvelú párty).....Úprimne vám závidím, čo chodíte ešte len na strednú alebo na výšku a stíhate pridávať články každý deň, chcelo by to Hermionin časozvrat.

Ale späť k recenzii, nadnes som si pre vás pripravila článok o paletke na pery z rady Pure Colour od značky Oriflame, zo stránky www.orif24.cz.  Paletku som obdržala na testovanie pred vyše mesiacom, a tak sa to dnes budem snažiť pekne zhrnúť :-) 


BALENIE
Paletka je mini, taká akurát do ruky, pričom v katalógu na obrázku sa mi zdala obrovská. Balenie je plastové, ľahučké, zvrchu otvárateľné, vhodné na nosenie v kabelke na každú príležitosť. Súčasťou balenia je aj malý aplikátor, ale zdal sa mi príliš tvrdý, takže som ho nejak nepoužívala. Ak ani vy nepoužívate aplikátory, šlo by to aj prstami, ale chce to viac zručnosti. Ja mám svoj aplikátor a s jeho použitím to vyzerá precíznejšie a lepšie. Určite by nebolo na škodu, ak by sa do budúcna obal zmenil na odolnejší a  prepracovanejší, napr. aj so zrkadielkom, keďže je to veľmi prenosná vecička.
ODTIENE
Na výber máte až 8 odtieňov, od jemných, nevýrazných, krémových až po zmyselnejšie a trblietavejšie varianty. Vyberie si v skutku každá :-) Čo sa týka konzistencie, troška tažšie sa nanášajú a rozotierajú, ale na druhej strane majú skvelú výdrž. Môžete jesť, piť a len tak ľahko z pier nezmiznú. Neotláčajú sa v nejakej výraznej miere, povedala by som, že mi pripomínajú dlhotrvácne rúže, ale to záleží aj od konkrétneho odtiene, niektoré vydržia viac, iné menej. Ja sama som si veľmi obľúbila štvrtý odtieň zhora, pretože na perách vyzerá úplne inak ako na prvý pohľad a je vhodný najmä na večer.

CELKOVÉ HODNOTENIE
Suma sumárum hodnotím paletku kladne, pretože spája 8 výhod do 1- nemusíte mať vždy pri sebe práve 8 rúžov či leskov na pery a predsa môžete vyzerať zakaždým inak, meniť farby podľa nálady a chute. Je ideálna do kanclu, do kabelky, na cestovanie, je šikovná a prenosná. Dobre padne i ako darček pre mamku či kamarátku. Možno z nej nevyužijete všetky farby, uznávam, ale tú svoju, si myslím, že nájdete. Mne najviac sedí prvý, druhý, tretí a predposledný odtieň, ale experimentujem i so zvyšnými :-) Odporúčaná cena v katalógu je myslím okolo 6,90 ale zvykne sa to meniť, preto treba sledovať jednotlivé kampane. Mám pre vás pripravené aj ďalšie recenzie na výrobky z Oriflamu, ktoré som si nedávno na skúšku objednala, tak sa máte na čo tešiť.Možno nejaké zahrniem aj do ďalšej giveaway.

Ak nemáte svoju Oriflame Lady, stačí sa zaregistrovať na stránke www.orif24.cz, a využívať tak zľavy pri nákupe z pohodlia domova :-)

Aké rúže momentálne používate, dievčence ? :-)

7 komentárov

  1. Paletka vypadá perfektně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc se mi líbí , má strašně hezké odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dekuji za prihlaseni do moji GA u me na blogu :) Mas krasny kosmeticky blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, máš moc hezký blog:) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je veľmi pekná. Ja som si paletku na pery robila sama presne podľa mojich predstáv a s farbami, ktoré najviac používam. Ak by niekoho zaujímalo ako na to, môj návod nájdete tuto: http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/10/navod-na-vyrobu-palety-ruzov-na-pery.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paleta vyzerá naozaj pekne, ja by som ale toľko farieb určite nevyužila... Žiaľ nie som ten typ, ktorej sa hodí akákoľvek farba pier... :-/ Inak článok je super! ;-)

    http://panoptikumkrasy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť