February Favourites

sobota 1. marca 2014

Krásne sobotňajšie popoludnie,
vonku je ale krááááásne, však ? :-) Február sa konečne skončil a je tu 1. marec a sním i prísľub jari :-) Preto som si pre vás nadnes pripravila malý prehľad mojich obľúbencov za uplynulý mesiac, nie je na škodu sa spätne pozrieť na kozmetických pomocníkov, ktorí mi robili radosť. Tentokrát je ich pomenej, aj keď v skutočnosti bolo omnoho viac, no z dôvodu kratšieho používania ich zahrniem na svoj zoznam "favoritov" až nadchádzajúci mesiac. Pozrime sa teda spoločne, aké produkty si ma získali :-)

1.) Yves Rocher Cacao&Framboise - krém na ruky s kakaom a malinami
Limitovaná edícia od YR si ma úplne získala! Okrem krému na ruky mám i sprchový gél a mydielko, všetky voňajú úžasne. Krém mi pripomína vôňu žuvačiek, nie je najhustejší ale veľmi rada si s ním krémujem ruky, prevonia celú izbu a najradšej by som ho pritom zjedla. Hydratácia je taký lepší priemer, ale keďže nemám abnormálne suchú pokožku rúk, úplne mi vyhovuje. Je dosť škoda, že ho už asi nezoženiete.

2.) Alverde Glanzhaarkur -kúra na vlasy citrónový kvet a marhuľa
Túto kúru som kúpila ešte niekedy cez prázdniny, no začala som ju testovať až neskôr. Už pri prvom použití som si všimla super výsledky-nádherný lesk vlasov! Doslova žiarili, a to som si kúru nenechala ani 5 minút pôsobiť. Okrem toho veľmi príjemne vonia po marhuliach a je bez silikónov. Efekt je ale krátkodobý, preto ju používam aspoň raz do týždňa. Značku Alverde som si v poslednej dobe veľmi obľúbila, určite to nie je posledný vlasový produkt, ktorý som si zakúpila.

3.) Avon Planet Spa Perfectly Purifying with Dead Sea Minerals - bahenná pleťová maska s minerálmi z Mŕtveho mora
Rada Avon Planet Spa patrí nepochybne medzi najobľúbenejšie nielen medzi zákazníčkami Avonu, ale aj medzi nami blogerkami. Nie je to žiadna novinka, ale je naozaj skvelá. Minimalizuje póry a pleť je po nej hladká, žiarivá a jemná. Odporúčam na mastnú pleť, pretože účinne absorbuje povrchovú mastnotu. Ale pozor na podráždenú pleť a zapálené vyrážky neodporúčam použiť žiadnu masku, v tomto prípade sa radšej askám vyhnite.

4.) Keenwell blush - lícenka
Lícenku som dostala a je to asi tá naj mini lícenka, akú vlastním. Má jemný marhuľkový odtieň, čo na mňa nebýva zvykom, no veľmi sa mi páči. Nanášam ju iba prstami, čo mi dá občas zabrať, aby som ju detailne rozotrela, ale výsledok stojí zato. Aj keď je na mňa dosť atypická, či už odtienom alebo ozaj malinkým obalom a štýlom nanášanie, som veľmi spokojná.

5.) Yves Rocher Sexy Pulp maskara
Za mňa tá najlepšia maskara! Vyhovuje mi najmä zahnutie kartáčika a celkovo sa s ňou skvelo pracuje. Na očiach vydrží od skorého rána až do večera, nedrobí sa, nerozmazáva (až na skolnku dňa) a nádherne riasy zahusti a vytočí. Vyzerajú objemnejšie a hustejšie, čo viac si môžem priať? Nečakala som, že maskara práve od YR mi tak sadne!

6.) Out of Africa Pure Shea Butter Strawberry - balzam na pery s bambuckým maslom s vôňou jahôd
Balzamy som si objednala zo stránky iHerb.com, dva som už darovala do súťaže. Nechala som si len ten jahodový, ktorý sa mi zapáčil najviac. Obsahuje bambucké maslo a je to 100% prírodný produkt. Nie je ako obyčajné balzamy, ktoré vlastním, je drsný a pôsobí na perách ako peeling vďaka svojej zrnitej konzistencii. V skutku zaujímavý produkt, stojí za vyskúšanie, aj keď na klasickú hydratáciu používam naďalej odskúšané balzamy.


Majte sa krásne! ;-)

6 komentárov

  1. Mňa si taktiež tá limitka od Yves Rocher získala :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu řasenku od YR mám taky, dostala jsem ji jako dárek, že jsem se stala jejich členem. Jinak jsem jí ještě nezkoušela, mám ji zadělanou. Ale těším se, až ji vyzkouším, když je tak dobrá.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. maskara od YR je aj moja obľúbená:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pilingovy balzam no sranda neviem k čomu take veci su dobre ale môže to byť zaujimave:))

    OdpovedaťOdstrániť