Tesne pred SVADBOU

nedeľa 20. októbra 2013

Pekný deň prajem!
Nakoniec sa moja karta zo zrkadlovky úspešne našla, a tak môžete nakuknúť ako to asi u nás doma  vyzeralo pár hodín pred obradom :) Nefotila som veľa kvôli nedostatku času, mali sme teda riadne fofri od 7 rána na nohách - kaderník, kozmetička, obliekanie, zdobenie áut atď......prípravy na svadbu nie sú nič oproti tomu, keď ten deň reálne nastane a povinnosti sa sypú zo všetkých strán....prípravy a samotná realizácia - to je jeden obrovský rozdiel, a to som pochopila...
Ukážky fotiek sú len z môjho súkromného archívu, profi fotky budú zhruba o týždeň-dva, ktoré budú dúfam i v profi kvalite- z kaštieľa a teda z obradu, u nás z domu, z hostiny a umelecké fotky ženícha s nevestou plus veselé fotky s družbami a družičkami....takže tešte sa !!! :)
menšia ukážka make upu 

 ....príprava svadobného účesu....
u nás doma, neplánované foto z balkóna  :)
nevesta s družičkou 
ešte malé úpravy....
nevesta so svedkom ...alebo sesterské duo :)


6 komentárov

  1. Sestra mala nádherné šaty! A Tebe to náramne pristalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, odkážem i jej určite sa poteší (ona ani nevie že je na mojom blogu :D) a ja ďakujem tiež Zuzka :)

      Odstrániť
  2. Jej, nevesta bola krásna, šaty sa mi veeeľmi páčia :) Samozrejme, aj ty si bola krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme pekne obe :-) ešte určite pridám umelecké fotky kde jej šaty bude vidno detailnejšie a lepšie vyniknú

      Odstrániť