Tip na čítanie: Nová ELLE a moja knižná biblia pre ženy

utorok 17. septembra 2013

Ahojte!
Máme tu ďalší upršaný sychravý deň,.....no ako stvorený na čítanie! :) Dnes mi do schránky prišla nová Elle, okamžite som ju nafotila, aby ste mali prehľad, čo v nej tento mesiac nájdete a čo stojí za zmienku. Určite odporúčam prečítať si článok "Proč (ne)milovat české módní blogy ?", je písaný zo zaujímavej perspektívy a prečítala som ho na jeden dych. Pocity mám ale zmiešané, keďže sama netvorím žiaden módny blog, pár ich ale sledujem a v niečom musím proste súhlasiť. Ďalší inšpiratívny článok je o súčasných úspešných ženách, ktoré Elle vyspovedala, aký bol ich život pred vyše desaťročím, v čarovnej dvadsaťpäťke. Tentokrát nám z redakcie priblížili mesto, ktoré nikdy nespí, sám New York vo veľkom štýle, určite sa tam raz hodlám ísť pozrieť, takže prečítať si o zaujímavých miestach nikdy nie je na škodu. V neposlednom rade, čo ma zaujalo hneď pri prelistovaní sú módne trendy, už na prvých stranách som si všimla, že vlastne idem s dobou, chtiac-nechtiac:) Krivák som si kúpila podľa svojich predstáv, rada nosievam kárované legíny, kvetované topy a začala som si líčiť oči čiernymi kajalkami a tekutými linkami i na bežný deň.....predsa len punk´s not dead baby!Áno opäť!

Toľko mojich prvoplánových postrehov, hurá na obrazovú prílohu tohtomesačnej Elle-mimochodom má najhrubšie vydanie roka, nakuknite....
ako príloha pribalený katalóg Mango jeseň 2013, Noviny Elle a leták od CCC


...this month in Elle...

Skvelý knižný tip na záver - Proč muži milují potvory (by Sherry Argov)
O tejto knižke som veľa počula, zohnala som ju už len v češtine na stránke www.martinus.sk, s dotlačou bol však problém, čakala som na ňu vyše dva týždne. Už po prvých stránkach mi bolo jasné, že je to kandidát na schopného radcu vo vzťahovej problematike, ako aj vo vzťahu k sebe samej. Ženy ak ste to ešte nečítali, odporúčam minimálne zo zvedavosti, na internete si ju môžete stiahnuť i v orgináli v angličtine (pôvodný názov je ešte lepší - Why men love bitches ? :D). Každá z nás robíme tie isté základné chyby stále dookola, nie je na škodu pozrieť sa na danú problematiku i racionálnym pohľadom, takmer všetko, čo autorka píše dáva zmysel. 

Ako trávite poobedie vy ? :-)


3 komentáre